sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Weekend

Moro, täällä taas! :) Oon superpirteä ja suihkunraikas, aamulla hikoilin salilla ja nyt oottelen masu kurnien ruokaa... Hirrrmuinen nälkä. Niin oli näköjään myös Hennillä, joka koko aamun hereillä oltuaan nukahti äsken mun viereen. Nyt mä kerkeän siis vähän kirjoitella meidän viikonlopusta :)
                Mikko otti perjantain vapaaksi ja me lähdettiin jo aamusta Kouvolaan. Matkalla Sokos Hotel Vaakunaan me pysähdyttiin Orimattilassa sijaitsevaan Megamyynti Areenaan ja Kauppakeskus Veturiin. Toi nimi ''Veturi'' ei musta kuulostanut jostain syystä mitenkään erityisen huokuttelevalta, mutta kauppakeskus oli kuitenkin täynnä ihania liikkeitä, mutta lauantaina mä en löytänyt sieltä mitään koska olin ihan poikki ja en jaksanut kiinnostua mistään. Ihmeellisintä oli se, että koko reissun aikana Mikko osti enemmän kaikkea kuin mä?! Lauantaina kun lähdettiin taas kotiinpäin ja pysähdyttiin Veturiin niin mä sain mukaani muutaman paidan. Hennille tarttui mukaan vaan kuolalappu, koska tyty on alkanut nyt kuolaamaan ihan hirmuisesti... Joka paikka on ihan kuolassa :D Vaatteita ei tarvinnut ostaa vaikka kaikkea ihanaa löytyi, Hennillä kun on niin paljon jo vaatteita jokaisessa koossa valmiina. Pari päivää sitten mä tsiigailin Hennin vaatevarastoa ja jouduin haikein mielin laittamaan paljon pieneksi jääneitä vaatteita pois, kaikkia ei oltu edes ehditty käyttää... Nyyh :(
Hensku nukkui kaikki automatkat ja shoppaillessa oli hereillä ja tsiigaili rattaista ympäristöä. Mä en tiedä mitään niin söpöä kuin maailmaa silmät pyöreenä ihmettelevä vauveli! Hotelliin päästyämme Henni heräsi ja oli ihan innoissaan, hymyili ja jutteli meille koko ajan ja ihmetteli iskän sylistä käsin, että missäs me ollaan. Otettiin rennosti huoneessamme ja sitten lähdettiinkin syömään alakerrassa olevaan raflaan.

 Että semmonen reissu takanapäin. Tänään me mennään katsomaan yhtä asuntoa, mutta muita suunnitelmia ei oo joten katotaan et mitä päivä tuo tullessaan :) Nyt mä pääsen syömään (ah!), moido!
               
                

16 kommenttia:

  1. Ihana toi tiikeri puku.. meil oli sama ja pikkasen keräs katseita ku pikkunen tiikeri istui ostoskärryissä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, sama täällä! henniä ihasteltiin oikeen urakalla ;)

      Poista
  2. AI kouvolassa ootte käyny, mä asun täällä ja oon samaa mieltä sunkaa tosta veturista ettei nimi houkuta kauheesti. Siel on kuitenki ihan kivoja liikkeitä! :)

    VastaaPoista
  3. Olisi kiva jos teistä saisi sellaisen kuvan missä ootte kaikki kolme ! :)
    Myös se bostaus olisi kiva missä on sinun ja Mikon vauvakuvia ja sitten Hennin niin saisi katsottua onko samaa näköä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käääk, mun piti tehdä se jo aikoja sitten mutta unohdin xD noh, kyllä se tulee! :)

      Poista
  4. Tyttelillä on mun mielestä ainakin äitinsä silmät !

    VastaaPoista
  5. Mistä noita tikrupukuja saa?? Aivan mahtava :D

    VastaaPoista
  6. Tätä on hassua lukee, kun munkin nimi on Henni ja en oo tottunu kuuleen tota nimee puheessa tai tekstissä kauheenkaan usein ku on vähän harvinaisempi!:D Ihanku lukis itestä!(; Ehkä tähän tottuu, ihania toisia nimiä muuten valkkasitte!

    VastaaPoista
  7. http://www.eioototta.fi/2012/10/lapsiblogit-lukkojen-taakse.html

    Kannattaa käydä lukemas toi teksti, en kerro tosta sulle ilkeyttäni mut mun korvaan kuullosti ainakin asiapitoselta kirjotukselta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oonkin aikaisemmin käynyt lukemassa tuon tekstin, se on tosiaan saanut miettimään asioita toiselta kantilta... :)

      Poista
  8. http://www.eioototta.fi/2012/10/lapsiblogit-lukkojen-taakse.html

    VastaaPoista
  9. http://sarmadu.blogspot.fi/ alottelen kannssa mammablogia,käyppä kattomassa :))

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen