keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Uus banneri ja blogin nimi

Hyvästi My little baby blog, sain susta tarpeekseni. Kaipasin vaihtelua ja sain vihdoinkin (!!!) väsättyä uuden bannerin ja musta tuntui, että tähän väliin ois kiva keksiä myös uus nimi blogille. Se onkin nyt sitten Henninen ♥ :) Saattaa olla että tonkin vaihdan hyvin äkkiä, kunhan saisin mielikuvitukseni pelaamaan, saa nähdä :)
           Mun pikkuveikalla ja pikkusiskolla on tänään taxvärkki, ja ne molemmat jäi tänne kotiin kotiorjiks ja lapsenvahdiks, joten mä oon nyt aamun saanut aika rauhassa väsäillä tätä uutta ulkoasua, wohoo! Tosta bannerista tulikin nyt tosi simppeli kun mulla ei ole photaria tällä koneella... Argh :( Noh, mä muuttelen tätä ulkoasua pikkuhiljaa kunnes oon tyytyväinen :)

22 kommenttia:

  1. Ihana uus banneri! Ja toi nimi on tosi söpö :)

    VastaaPoista
  2. Toi banneri on tosi bueno!! :) paljon parempi kun ennen vaikkei sekään mikään huono ollu :) ja tää nimikin on suloinen! Good job! Hei oon kyl lueskellut sun blogin aikasempiinin postauksii ennen kun rupesin seuraamaan mut siis miten te asutte et asutki yhdessä sun miekkosen kaa vai kotona vielä vai vai? :) olen utelias! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes, kiitos taas kerran niin kivasta kommentista! :) eli siis me asutaan mikon ja hennin kanssa mun porukoilla, meillä on täällä tälläinen pikkuinen yksiö ja se ihan ikioma pesäkolo on etsinnän alla :)

      Poista
    2. hei kivoja kirjotusvirheitä mulla tossa mun kommentissa... sen siitä saa ku puhelimella kirjottelee :D

      Ja jee kiitos vastauksestasi, kuten sanottu oon utelias sielu :) Kiva kuitenkin että ootte koko perhe yhessä koossa ja kyllä se oma pesäkolo löytyy ajan kanssa! :) Mekin etittiin pesäkoloa meijän perheelle kun koin että tää mun 55 neliöinen asunto ois liian pieni mutta sit tulin toisiin aatoksiin ja miekkonen muutti tänne ja nyt ootetaan sitä toista miekkosta saapuvaksi, kyllä me tänne ihan hyvin mahdutaan :) Joskus sit isompi pesäkolo!

      Poista
  3. Millä ohjelmalla muokkaat noita kuvia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ton bannerin mä tein gimpillä, latasin sen ilmaiseks netistä kun mulla ei photaria tällä koneella oo, nyyh :(

      Poista
  4. Just kiva banneri :) Ite en oo vissii ikinä tyytyväinen omaani ja just tos vaihtelinki sitä.. ei se vielkää näytä valmiilta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no pikkuhiljaa kehittelet, mullakin on tää vasta vaiheessa mut ehkä mä viel joskus oon tyytyväinen tähän :P

      Poista
  5. Ihana toi banneri<3
    Nimi on hieno ja yksinkertainen,ei tarvitse mielestäni vaittaa :)

    VastaaPoista
  6. Voi että miten söpö vauva! :o <3

    VastaaPoista
  7. Just hieno banneri! (: Mutta tuo nimi sais olla kyllä vähän eri värillä, ja etenkin tuo "ja sen mutsi" teksti... :/ Erottus vähän paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon samaa mieltä, koitin tohon vaikka minkälaisia erilaisia otsikoita ja värejä mutta en löytäny mitään hyvää ratkaisua :( täytyy taas väsäillä joku päivä jos mä vaikka saisin ton näkymään paremmin..

      Poista
  8. Toi banneri ei kai näy tuossa ihan kokonaan, kun katkeaa oikeasta reunasta tuolleen suoraan, ettei oo tuota samanlaista reunaa kuin muualla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua, en oo ees tajunnut! kiitti kun huomautit :) mitenköhän mä tonkin hoidan.. x_x

      Poista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen