lauantai 6. lokakuuta 2012

Saturday

Moikka vaan! Hertta ei sitten eilen nukkunutkaan päikkäreitä, vaikka lupaavasti jäikin vaunuihin uinumaan. Viis minuuttia ja haen itkevän vauvan. Raukka ei siis nukkunut koko päivänä päikkäreitä, ja jatkoi valvomista iltaan asti. Mä olin valvonut pari edellistä yötä, ja olin tosi väsynyt. Taisin jossain vaiheessa pienet itkutkin tirauttaa. Yhdeksältä menin sänkyyn, kun nanna ja vaari lupasivat hoitaa Herttaa. Nukahdin samantien, ja kahden maissa yöllä nanna toi Hertan syömään. Olin ihan tööt ja ihmettelin, että mitä kello oikein oli. Hertta oli kuulemma nukkunut nelisen tuntia isovanhempien sängyssä. Syötettyäni vauvelin vaihdoin vaipan ja laitoin väsyneen vauvan omaan säänkyynsä. Minuutin päästä kuulin ja haistoin (voi luoja, miten voi noin pikkuisesta tytöstä ees lähteä sellaista hajua!!) että jotain törähti housuihin. No ei muuta kuin taas vaihtamaan se vaippa. Harmikseni siellä oottikin kakkakatastrofi, ja kakkaa oli kainaloissa asti (note to myself: älä osta Pampersia). Vaatteet vaihtoon ja vaippa kans, muksu sänkyyn ja sain jatkaa unia. Nukuttiin aamuun asti ja herättiin iloisina. Nyt mä opin, että lepo on hirmuisen tärkeää äidillekin, väsyneenä pienetkin jutut tuntuu niin ylitsepääsemättömiltä...
Heti aamusta sitten lähdettiin MLL:n kirppikselle. Ostin Hertalle mekon ja bodyn, mutta muuta ei
mukaan tarttunut. Sen jälkeen me tultiin kotiin ja mun kummitätskä tuli kylään ja toi kantoliinan, jes!! Oon oottanut sitä. Toi on tosin älyttömän pitkä ja epäilen, että saankohan mä koskaan tota toimimaan... Täytyy koittaa illemmalla :)
Mikko on tulossa Forssasta takaisin kolmen maissa, kun se eilen lähti sinne myymään autonsa. Mä lähden tekemään ruokaa, me pidetään kiva koti-ilta ja käydään heittämässä meidät porukat yksiin pippaloihin. Samalla voitais hakea leffa, ja saunassakin ois kiva käydä. Huomen aamusta suuntaan heti salille, mutta muita suunnitelmia ei oo. Moido!

17 kommenttia:

  1. hah söpö toi ensimmäinen kuva!!

    VastaaPoista
  2. Ihana pikkuinen <3 Kuika pitkä ja millainen liina tuli?
    Meillä on itsellä tommonen trikoinen 5 metrinen liina kyllä siinä on hurja sitominen , menis varmaan mun ja Tomin ympärille samaan aikaan. :D

    Hyvä tietää, että toisetkin mammat käy samoja juttuja läpi kun itse.:)

    Siirryin kirjoittelemaan muuten tuonne:
    http://live-enjoy-and-love2.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öööps mä sanoisin että toi liina on kans 5m, trikoinen :) en oo vielä koittanu sitoa tota, tuntuu niin ylitsepääsemättömän vaikeelta... :D

      Poista
  3. Ihania kuvia teistä molemmista!! :)

    VastaaPoista
  4. Missä päin asut? tuli mieleen kun kirkkonummella oli tänään tuo kirppis

    VastaaPoista
  5. kui pitkä oot ?::p saikkko ajokortin jo ? :) oot tosi kaunis!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon 167cm, ja sain ajokortin heinäkussa :) en oo tosin ajellu hirveesti, kun mahan kanssa se oli hankalaa ja synnytyksen jälkeen en pystynyt istumaan ja nyt mua sit taas jännittää lähteä liikenteeseen :D ja kiitos!

      Poista
  6. moikka! :) tuliko vauvan nimeksi siis ihan virallisesti Hertta? Multa on tainnut se mennä jotenkin ohi..:D voivoi, te ootte niin sulonen perhe !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tullu viralliseksi nimeksi, meillä on ristiäiset sunnuntaina ja silloin mä kerron oikean nimen! :)

      Poista
  7. Ihanat te! (: Mistä Essi sun paitais on? Toivottavasti Hertta rauhottuu ja saa nukutuksi! <3 (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on kuvassa päällä toi mekko/paita http://www.hersecret.fi/mekot-ja-hameet/348-megan-valkoinen-pitsimekko-paita.html :)

      Poista
  8. tuitui tuo viimone kuva<3 ei voi söpömpää olla (:

    VastaaPoista
  9. miten sulla toi jälkivuoto?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. loppui aikoja sitten, ei kestänyt kauaa, enpä oikein muuta osaa siitä kertoa :D

      Poista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen