torstai 25. lokakuuta 2012

Henni 2kk

Hensku on jo 2kk vanha, voi isoa-pientä! ♥ Mä haikeena aattelen sitä kun oltiin sairaalassa ja vasta tutustuttiin Henniin, ja se siellä niin pikkuisena ilmeili ja ähisi eikä osannut avata silmiään. Nyt hän on jo yli 6-kiloinen iloinen pieni emäntä, joka ilahduttaa meitä joka päivä hampaattomalla hymyllään :) Vaikka ne ekat päivät Hennin kanssa oli niin uskomattoman ihania (siis onhan päivät nytkin ihania, mutta eri tavalla) ja oli maailman söpöintä katsoa sitä ihanaa pientä nyyttiä, en silti jaksa odottaa että mun pikkuinen Henni kasvaa ja me saadaan puuhastella yhdessä kaikkia juttuja. Mä odotan tytyn kasvamista innolla!! :) ♥
Henni muutaman tunnin ikäisenä sairaalassa :) ♥
Henni 2kk ♥

16 kommenttia:

  1. Voi että<3(: ihana!
    mä en enää jaksa oottaa meidän puikulaa<3
    Terv.Rv.11+2 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kuule, kaikki odotus on sen vauvan arvoista, mä vannon!! :) vaikka mullekin iskee pienoinen vauvakuume kun mä kattelen noita ihan ekoja kuvia minimini(pullukka) Hennistä! ♥

      Poista
  2. Niin ne kasvaa! Mäkin kirjotin just blogiini meidän tytön kasvusta, joka on nyt 4 päivää vaille 2kk :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä käyn mielenkiinnolla lukemassa sun tytön kasvusta! :P

      Poista
  3. Nää vauvat kasvaa niin nopeaa, pian omakin 3 kk! Aika suorastaan lentää!

    VastaaPoista
  4. Oho Henni on jo 2 kk!!!! Tuntuu et siit on pari viikkoa kun postasit et synnytät! Aika lentäää :) kohta mullakin on jo oma beibinpötkylä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, musta tuntuu samalta! kohta sulla on se beibi ja sit seuraavaks ootkin jo hämmästelemässä kun ikää on kuukausi ja kaks kuukautta ja kolme kuukautta jajaja..

      Poista
  5. Joo ja kohta huomaatki, et on 1.v sit 2 v ja nyt 3 v synttärit.. Apua! Enää pari kk ja mun tyttö on jo 3-vuotias.. Ihan semmonen olo et eilenhän se synty... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi en ees osaa kuvitella miltä tuntuu kun lapsi on jo noinkin vanha!! :) mä ootan innolla mut samalla jänskään.. ei varmaan kannata alkaa kuitenkaan vielä miettimään liikaa Henskun 3v synttäreitä ;)

      Poista
  6. voi että miten ihana<3 :)

    VastaaPoista
  7. Käy lukemassa myös, miten meidän neiti oli kehittynyt 2kk iässä :)

    http://mirandaslittlelife.blogspot.fi/2012/10/nellan-2kk-kuulumiset.html

    VastaaPoista
  8. teillä on kyllä niiiiiiin maailman kaunein vauva:)

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen