maanantai 15. lokakuuta 2012

Eilinen asu + uus tukka

Huomentaa! Mä päätin tulla lisäilemään teille nyt vaan pari kuvaa tosta mekosta joka mulla eilisissä ristiäisissä oli päällä, kun ''asukuvaa'' kyseltiin, ja muutenkin ihmeteltiin että olinko mä aiemmissa kuvissa esiintynyt oranssimekkoinen tyttö :-D Voisin kuvitella, että hämmennystä aiheutti noi hiukset? Kävin siis lauantaina ysin maissa kampaajalla ja värjäsin hiukset todella tumman ruskeiksi, mutta nää kyllä näyttää mustilta... Otsatukankin leikkasin, ja tykkään tästä pehkosta nyt enemmän kuin aiemmista :-) En vaan saanut nyt hyvää kuvaa, kun oon lähdössä lenkille Hennin kanssa ja hiukset oli yön nutturalla niin ne sojottavat joka suuntaan... :-D Mutta yhen kuvan mä kuitenkin uskaltauduin laittamaan, mä laitan näistä kyllä sitten parempaakin kuvaa kun joku päivä jaksan ne hienosti laittaa ;-) Ps. Sori, en kerennyt äsken napata parempia kun Henni heräsi ja hermostui, mutta tossa mekossa siis on etuosa tollainen lyhyt, ja takana sit on tollanen laahus/häntä??
 Edit: Teidän ei tarvitse arvuutella että minkälainen toi mekko on, tätä painamalla näät mekon joka mulla oli ylläni :-)


15 kommenttia:

  1. toi mekko on ihana :) voisitko laittaa paremman kuvan kengistäs?

    VastaaPoista
  2. Toi mekko on magee. Tykkään tost yläosan kuviosta ja muutenkin hauskan erikoinen, mutta tyylikäs;)

    VastaaPoista
  3. ai olit se sä, hiukset hämäs juuu :-D kivat on! ja ihana mekko :-)

    VastaaPoista
  4. Nätti sinä ja nätti mekko :) <3

    VastaaPoista
  5. Voi oletpa sä kaunis ja ihana mekko!♥ :) Saipas "Hertta" muuten ihanan nimen! Henni on ihan "Hertan" näköinen nimi (: Pitää totutella että Hertta onkin nykyään Henni :D Mutta, kaikkea hyvää teille!♥ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mulla on ihanimmat lukijat kun osa teistä on niin "mukana"! :-D <3 kiitos ! kaikkea hyvää sullekin :-)

      Poista
  6. Haastoin sut mun blogissa. :) http://vauvanmatkamasustamaailmaan.blogspot.fi/2012/10/sain-taman-haasteen-petralta-1.html

    VastaaPoista
  7. heii onpa tuol kivoi halpoi mekkoi:-) kiitti vinkistä.....hehe

    VastaaPoista
  8. Ihastuin heti 'hertan' nimeen. Hennk on tosi kaunis nimi ja sie oot tosi nättinä :)

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen