keskiviikko 11. huhtikuuta 2018

ARKI ATM

Se on tällähetkellä sellaista, että me käydään hoidossa ja töissä. Meidän aamu alkaa aina silleen, että mä herätän ihanan unisen naperon ja me aletaan jännittää toimiiko meidän auto tänä aamuna. Yleensä ei toimi ja silloin me tehdään silleen, että nappaan unisen Hennin reppuselkäänmja lähdetään tarpomaan kohti päiväkotia. Jos ollaan oikein ajoissa niin keretään vähän läiskytellä sulavissa lumikasalätäköissä.

Kun ollaan yhdessä kotona niin leikitään Master Chefiä, joka on Henskun ihan ykköslemppariohjelma. Ruuat täytyy laittaa nätisti esille lautaselle ja sitten niitä maistetaan vähän kerrallaan ja arvostellaan. Toinen juttu mitä Henskuli rakastaa on Top Model-vihkoon vaatteiden piirtäminen. Siis ihan oikeesti, hän voi viettää helposti tunnin hiljaa lattialla makoillen ja piirtäen tytöille erilaisia asuja kimallekynillä. Yksi jännempi juttu, joka nyt ilmeisesti on IN, on parrakkaat naiset. Niitä on vihkossa monia ja niitä on sitten kiva esitellä päikyssä kavereille ja hoitajille.

Meidän musiikkimaut menee hienosti yhteen! Me kuunnellaan kotona oikeastaan aina musaa ja tanssitaan ja leikitään että me tehdään musavitskaa. Henni on muutenkin tosi kiinnostunut videobloggaamisesta ja hän kuvailee omalla pikkukamerallaan höpötyksiään. Viimevuoden Kanarianreissultakin on matkavlogia tallessa. Mä tilasin myös itselleni uuden kameran siinä toivossa, että voisin tutustua vlogimaailmaan!

Mä oon tässä aina tilaisuuden tullen lueskellut ennakkomateriaaleja esivalintakokeisiin. Mun mahikset päästä haluamaani kouluun on olemattomat, mut se on nyt muodostunut sellaiseksi unelmaksi jota kohti haluan ehdottomasti kurkottaa. Tsemppiä mulle siihen siis! Mieli pysyy virkeempänä kun lukemisen ohessa syö jotain hyvää. Nyt iltapalahommiin, ciao!


1 kommenttia:

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen