torstai 12. heinäkuuta 2018

#häähumua2018

Viime lauantaina nautittiin häähumusta kun meidän rakkaan mammaporukan Veera meni naimisiin! Mä oon viimeksi lapsena ollut häissä ja meidän koko porukka odotti näitä kemuja ihan vaan senkin takia, ettei olla tätä koko jengiä saatu pitkään aikaan saman katon alle.


Teema oli rento, vähän sellainen 50-luvun tyylinen. Hääapari antoi luvan pukeutua ihan oman mielen mukaan, sai olla valkoista ja punaista ja tennarit jalassa ja ihan mitä vaan. Mulla oli valkea mekko ja vaihtokengät yön varalle. Tanssittiin niin paljon, että jossain vaiheessa piti luoppua korkkareista. Harjoiteltiin mun avecin kanssa vartavasten valssia ja vedettiin yks kipale. Seuraaviin häihin treenataan kyllä enemmän.

Häät oli niin ihanat, yksityiskohtaiset ja Veeran tyyliset että odotan ihan into pinkeenä kuka mun kavereista seuraavaksi pääsis vihille ja pitäis juhlat. Mun omiin hähin uskoakseni vielä useampi vuosi, joten kaverit, ottakaa tästä ideasta koppi ja laittakaa kutsut tulille!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen