tiistai 15. maaliskuuta 2016

Se maanantai joka alkoi kuohuvalla @ Silja Europa

Maanantait ei aina ole sellaisia, että sä heräät kiukkuisena ja manaat heti uuden viikon. Mä nautin arjesta tällä hetkellä tosi paljon, mutta silti oli ihanaa viettää hiukan poikkeuksellista päivää eilen kun sain kutsun lähteä tutustumaan uudistuneeseen Silja Europaan. Ei muutakun Julle kainaloon ja menoks! 

Aamu alkoi merellisellä aamiaisella ja me otettiin siitä kyllä kaikki ilo irti. Oli ihan mielettömän maistuvia herkkuja ja joku varmaan snäpissä (@essibambina) näkikin, että aika monta kierrosta me jaksettiin hakea. Aamiaisen kruunas lasi kuohuvaa. Tää oli ehdottomasti mun lempparilaiva-aamiainen aikoihin! Kaikki osui mun mielestä kohdalleen ja mä tykkäsin hirveästi kaikista meriherkuista. Mä keräilin ideoita aamiaiselta ja musta ois ihanaa järkätä joku brunssi joskus, mutten kyllä mitenkään saa yhtä hyvää aikaiseksi. Kaikki oli niin HYVÄÄ! 



Aamiaista oli hyvä sulatella lähtemällä pienelle reissulle ympäri laivaa risteilypäällikön opastuksella. Mä oon muutamasti käynyt Europalla aikaisemmin ja uudistukset oli kyllä nyt positiivisia! Muutokset koski suurimmin kauppoja ja ravintoloita. Hyteissä oltiin uusittu tekstiilejä ja huonekaluja ja kaikki näytti mun silmään nyt freesimmältä. Me pantiin merkille, että Tax Free-myymälä oli ihanan tilava! Se on monissa laivoissa paljon ahtaampi ja sitten siellä kiemurrellessa tulee kauhea tuskahiki ja ärsytys ja argh. Tosin nyt ihmisiäkin oli vain vähän. Ja hei, pinkeistä ostoskärryistä plussaa! Ostosmahdollisuuksia oli vaikka kuinka, mun piti melkein kulkea silmät kiinni kun löysin sieltä vaikka mitä kivaa. Lastenvaatteita, astioita, leluja... 

Viimeksi Europalla käydessäni siellä toimi ravintola nimeltä Taurus. Tykkäsin siitä hirmuisesti, mutta tila oli nyt remontissa ja muuntautuu ravintola Tavolataksi. Mä oon käynyt myös Tavolatassa ja oon sitä joskus täällä aiemmin hehkuttanutkin, se on siis ehdottomasti kans yks parhaista muutoksista! 



Käytiin läpi myös elokuvateatteri ja monia erilaisia kokoustiloja. VIP Lounge, spa-osasto, saunalliset sviitit sun muut. Kelpais lähteä tällä paatilla vesille rentoutumaan! Käytiin Julian kanssa myös drinkeillä ja kuuntelemassa vähän livemusiikkia ja melkeen innostuttiin jammailemaan. Sitten saatiin taas vähän syödä ja istahtaa ja lopuksi me käytiin etsimässä ipanoille pienet tuliaiset. Illalla väsytti kaiken kävelemisen jälkeen, mutta kyllä tälläset maanantait on aina tervetulleita! 

3 kommenttia:

  1. oi että <3 kyllä risteilykuume iskee näitä kuvia kattoessa! just joku tommonen rento päiväristeily ja tallinnassa kiertely kelpais näin keväänä ku tulee lämpimämpää! <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulle iski kans kauhea risteilykuume! Onneks puhuttiin jo siskon kanssa et enskuussa vois lähteä... ♥

      Poista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen