tiistai 22. maaliskuuta 2016

Instavideoiden aatelia

Moikku! Mä tsiigailin eräänä päivänä mun instaa ja katselin sieltä kaikki vitskat läpi. Mun mielestä mulla on kivoja instavideoita ja oletan, että siellä ruudun toisella puolella on tyyppejä, joilla ei ole instagramia tai jotka ei muutenvaan mua seuraa, joten mä tein koosteen mun instavideoista! Mä en ole vielä päässyt vloggailun makuun, mutta mä tykkään katsoa videoita muiden blogeista ja siks haluaisin videot osaks myös tätä blogia. Tässä nyt kuitenkin tälläistä pientä esimakua meidän arjesta, tykkäättekste katella videopostauksia? Nämä kaikki vieot ja monia muita löytyy mun instasta ja snapchatissa on sit vielä tuplamäärä videoita, sinne mä lisään melkein joka päivä!

Instagram essipsi
Snapchat essibambina


Huomaa, etten mä ihan hallitse vielä tätä videohommaa, miksi tämä on näin pieni!? :D YouTubessa se näkyy suurempana, kato se siis vaikka siellä! 

4 kommenttia:

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen