perjantai 1. tammikuuta 2016

Ihanaa uutta vuotta!

Meillä oli eilen Hennin kanssa sama keissi kun viimevuonnakin: saunaa, safkaa, pari rakettia ja vuoden vaihtuessa suukotin häntä ja kuiskin korvaan salaisia lupauksia. Okei, jos nyt ollaan ihan yksityiskohtaisia niin join mä yhen bissenkin ja Henni sukelteli uimalasit päässä pienessä vadissa. Mä selittelin aiemmin jollekin näitä suunnitelmiani ja illan kulkua ja tämä älykääpiö totesi, että "kuulostaapa tylsältä tuollainen pelkkä kotihengailu". Niin no, musta ei kuulosta mitenkään erityisen houkuttelevalta herätä helvetinmoisessa krapulassa vuoden ekana päivänä ja itseni tuntien mua alkais vaan ottaa päähän kun eka päivä menis hukkaan krapulahuuruissa, joten kiitos mielipiteestäsi, mutta mulle pelkkä kotihengailu oli se oikea vaihtoehto

Nyt vuoden 2015 voikin sitten viskata ö-mappiin ja mennä avoimin mielin kohti tulevaa! Viime vuodella oli tosi raskas ilmapiiri, niin raskas ettei tee edes mieli muistella. Snadi tilannekatsaus vois silti olla paikallaan koska mä haluan uskoa, että jotakin itsestäni ja toimintatavoistani kuitenkin opin. Mä taidan nyt tässä iltasella ottaa mietintään itseni. Mulla on kauhea hinku olla parempi. Parempi äiti. Ystävä. Bloggaaja. Läheinen. Työntekijä. Nainen. Sellainen Essi 2.0 versio. Yritin välttää lupausten tekemistä tänä vuonna, mutta takaraivossa on silti paljon suunnitelmia ja ajatuksia. Mä haluan kuitenkin jättää ne leijumaan koska epäonnekseni mä opin viimevuoden aikana stressaamaan. Ennen en osannut, nyt osaan ja ai helkkari, nyt en kyllä päästä sitä valtaan. Oli ihan kauheeta olla koko loppuvuosi kireä ja äreä ja kakkapää. Heipat kakkapäälle ja heeelloooou kivempi mimmi! Ihan mahtista alkanutta vuotta!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen