sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Lately on my plate + kroppakatsaus

Niih. Motivaatio kerkes jo loppua yhdessä vaiheessa mut nyt mä oon taas tukevasti jaloillani ja sopivampien ruokien parissa :) Herkkupäivä on taas vaan kerran viikossa eikä jokapäivä niinkuin se on tässä nyt muutaman viikon ollut. Nyt ei tee mieli mitään muita kuin terveellisiä herkkuja ja mä oon kahminu joka puolelta uusia, terveellisiä reseptejä ja ideoita ruokien suhteen! Mä voisin niistä tehdä taas erikseen postauksen, mikäli mun tän hetkiset ruokaihastukset kiinnostaa teitä?  Let me know! Tulokset ei varmaankaan vakuuta ketään mut lätkäisen nyt kuitenkin tähän pari kuvaa:
Huoh. No katse eteenpäin vaan, I can do thisssss! Hyviä öitä

17 kommenttia:

  1. Vau mitä tuloksia! Tosi selkeä ero :) oot kyllä super!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai että nää teidän kommentit on piristäviä, kiitos!! :)

      Poista
  2. Eron huomaa kyllä selkeästi! :) Tsemppiä sulle!!

    VastaaPoista
  3. Kiinnostaa kuulla enemmä niitä ruokajuttuja! :) ja kyllä ton eron huomaa, vautsi! :)

    VastaaPoista
  4. Vautsi mikä selkeä ero on jo näkyvissä! Inspiroi muakin jaksamaan yrittää elää terveellisemmin :D ja ruokapostaus kiinnostaa!

    VastaaPoista
  5. Vau! Silloin kun et enää meinaa jaksaa ja motivaatio loppuu, niin koita muistaa seuraava lausahdus:
    The reason why people give up so fast is because they tend to look at how far they still have to go, instead of how far they have gotten.

    VastaaPoista
  6. Pitääkö se paikkansa että oot raskaana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis et näytä ollenkaan :D sulla on täydellinen kroppa, mutta oon kuullu nyt parista suunnasta huhua, että teille tulis toinen lapsi?

      Poista
    2. Heh, kiitos kohteliaisuudesta, mutta tällä kertaa huhut ovat väärässä, me ei olla suunniteltu mitään sen suuntaista :) saisinko udella, että ootkohan kenties forssan tai nummelan suunnalta?

      Poista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen