lauantai 21. syyskuuta 2013

H-hetki, badum-tsssss!

Moiksu ja ihanaa lauantaita!! ♥ Tätä lauantaita on ootettu jo pari kuukautta, ja vihdoinkin on h-hetki! Tänään 14 mammabloggaajaa miittaa Helsingissä and I can't wait! Tää on se juttu, josta oon ollut niiin innoissani! :D ihanaa päästä syömään, juhlimaan ja tutustumaan kaikkii ihaniin mameihin. Viimeaikoina mun olo on ollut tosi stressaantunut ja tää irtiotto tuli ihan loistavaan aikaan. Mä lähden ihan justiinsa kohti stadia ja oloni mukaan päivittelen tästä miitistä joko huomenna tai maanantaina. Saa tulla moikkaamaan jos joku sattuu tunnistamaan jonkun meistä! :) Mukaan lähtevät siis Sofia (joka koko jutun järkkäsi!) Demi, Karde, Laura, Veera, Mia, Sirje, Karo, Iina, Jemmi, Heidi, Melina ja Jenina, joka ei enää kirjoita blogia. Toivottavasti kukaan ei unohtunut! :D  ihanaa iltaa rakkaille lukijoille ♥

PS. Käykääs antamassa äänenne maailman suloisimmalle Pendalle! ♥ Klikkaa tästä päästäksesi Veikkauksen kisaan!

8 kommenttia:

  1. Eiks Melina pidä enää blogia? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää mutta mä en muistanut osotetta! Melinalta vahvistin äsken et se on melinan.blogspot.com :)

      Poista
  2. Varmasti hauska ilta tulossa :P

    VastaaPoista
  3. Miks jenina ei pidä enää blogia? :) mä oon voittanu yhdessä sen niihin arvonnassa, mutta en saa häneen yhteyttä, ei vastaa sähköpostiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua harmittaa kans kun Jenina nyt pääty tauolle, toivottavasti hän palailee vielä! :)

      Poista
  4. Jeeee oli mahtavaaa :):):):))♥♥♥

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen