sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Ihanaa möngerrystä + ostoksia

Voi viudeee että tuntuu kivalta toi taaperon möngerrys masussa ♥ Ja potkiihan se siellä myöskin ja aika vekkulilta vaikuttaaa. Meillä oli tossa aikasemmin tällä viikolla rakenneultra, ja kaikki näytti tosi hyvältä mutta siellä vierähti semmonen tunti, ku vauva ei millään suostunu kääntymään sellaseen asentoon, että ois nähnykin jotain. Se esitteli kokoajan vaan selkärankaansa, ja se ultraaja siinä joutu hytkyttelemään mun mahaa siihen malliin et meinas tulla jopa vähän paha olo (se kyllä kysy multa kokoajan et onks huono olo)... Ja sitten mun piti tanssia jotain vatsatanssia siinä ja keikutella ja vaikka mitä, ja sitten piti pyytää toinen hoitsukin siihen apuun hytkyttelemään :D Ja sitten se ihan pikkiriikkisen käänty siellä masussa! :) Ja oli kyllä suuuri helpotus kuulla et kaikki näytti just hyvältä ♥ Ja me ollaan kokoajan haluttu tietää että onks sieltä tyttö vai poika tulossa, ja tytsyhän sieltä tulee niinku oon epäilly :) Nyt onkin sitte jo vaatteita innostuttu ostamaan hirmusta vauhtia, tai no oikeestaan nanna on niitä ostanu, vaikka se on kokoajan ite sanonu että ei vielä kannata alkaa hössöttää ;) (Nanna on siis tuleva mummi, mun äiti, mutta se ei haluu olla mummi koska mummi kuulostaa jotenkin vanhalta, joten se päätti olla nanna :P  ja mun iskästä tulee sitten vaari, ni sitte vaavilla onki vaari ja vaarinnanna!) Ja nyt mä voisin tähän muutaman kuvan laittaa taaperon vaatevarastosta :)

Tässä ois muutama haalari, saatiin nää yhdeltä tutulta jonka lapsilta nää on just jääny pieneks ja ne oli varmoja ettei aio hankkia enempää muksuja, joten lahjotti sit meille nää kaks tosi söpskää pikkuhalaaria. Toi valkonen on ihana, mut mä olin ihan pönttö ja tungin ton sinisen haalarin hihan just sen valkosen haalarin kuvan kohalle... Hitsi vie :'(


Tässä on sit vähän bodyja, ku alussa ei tiedetty et kumpi se taapero on niin ostettiin tietenkin tosi neutraalin värisiä vaatteita, mut nyt kun selvis että se on tyttö, niin minä, mun sisko ja nanna ollaan alettu  panostaa noihin vaaleenpunasiin ihaniin bodyihin ja pipoihin ♥


Ja tos on sit vielä tommonen tosi söötti pipo, josta vaavin iskä on tosi ylpee :) Ei mulla tällä erää oo muuta, joku päivä haluun esitellä rattaat joista oon niiin ylpeä!

Niin ja raskausviikkoja on nyt 20+3! Mun laskettu aika on 23.8 :)

Hyviä jatkoja ♥

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen