tiistai 2. helmikuuta 2016

Pari viskibassoa täällä, moro!

Tai ei oikeestaan oo, pahin kipuilu ja mörökölleily on jo ohi! Henni palas tänään kuuden sairaspäivän jälkeen vihdoin hoitoon. Baby I love you, mutta leikkiminen on rankkaa. Sun kaverit osaa sitä muutenkin paremmin kuin mä! Hanakasti saatiin taistella aamulla pissaamista, pukemista ja kaikkea muuta vastaan, mutta kun päästiin paikanpäälle ja kaverit toivotti Hennulan tervetulleeksi takaisin niin tais sieltä pieni hymy silloin tulla.

Ai vitsit, ihanaa palata taas normaaliin arkirytmiin! Mä olin siis myös kipeänä viikon verran ja kuumeisena en jaksanut uhrata ajatustakaan blogille, yritettiin vaan täällä sairastuvalla selvitä ja hoivailla toisiamme. Nyt olo on jo parempi ja ihan superduperisti lisäenergiaa saan siitä, että on jo  h e l m i k u u Ei vitsit, mä en malta odottaa, että tulee kevät ja me saadaan alkaa lenkkeillä ja harjotella pyörälläajoa ilman appareita! Kevät tuu jo, mä niin tykkään susta!
Meidän pitäis pampulan kanssa keksiä jotain kivaa hiihtolomalle. Mainitsin kerran, että jospa lähdettäis Viroon ja oltais yö hotlassa, ja pampula on nyt siitä ajatuksesta pitäny tiukasti kiinni. Tai siis ihan ykköstoiveena hänellä on Havaijin hotelli, mutta kun se ei just nyt ole mahdollista. Mitä kivaa me tehtäis lomalla, mitä te teette? Meillä on myös pienoinen vaatekaapin uudistusprojekti käynnissä, näin niinkun kevään kunniaksi. Kirppispöytä perjantaista eteenpäin ja ihan sikamonta kassia vaatteita hinnoiteltavana sitä ennen. Naisss!


VIELÄ YKS JUTTU! Onko postaustoiveita? Mua houkuttais ainakin tehdä sellainen vitskapostaus jossa Hensku vastais hänelle esitettyihin kyssäreihin videolla. Mä oon kattonu ihan sydänsilmänä sellaisia muiden blogeista!

4 kommenttia:

  1. Täällä ois sulle ja Hennille haaste :)
    http://silverlinings-laura.blogspot.fi/2016/02/taaperon-ystavakirja.html

    VastaaPoista
  2. Sä olet niin kaunis! Kuulostaa hyvälle toi Hennin kysymyspostaus!:D saanko kysyä oletko käynyt suihkurusketuksessq vai miksi kasvoilla menee tuollainen vaalean ja tumman selvä raja kulmien yläpuolelta poskien alapuolelle? :D Jäi häiritsemään vaikka väliäkös sillä jos on siitäkin huolimatta kaunis xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! En oo käyny, en osaa sanoa mistä toi johtuu, ehkä valo vaan tehny tepposet? :D

      Poista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen