maanantai 23. kesäkuuta 2014

Alealeale!

Esprit laittoi mulle viestiä hetki sitten ja sitä kautta päädyin taas tutkailemaan heidän tämänhetkistä tarjontaansa. Kuten kaikkialla muuallakin, heilläkin pyörähti alet käyntiin! Ja koska alejutut on nyt ajankohtaisia, keskityin minäkin niihin. Tälläisiä juttuja löysin jo untenmailla olevalle tyttöselleni:
Olipas muuten taas paljon vaikeampaa tsekkailla ja valita lempparit poikien vaatteista. Mä en koskaan edes sivusilmällä tsiigaile kaupoissa poikien vaatteita vaan suuntaan päätä pahkaa tyttöjen hepeneiden luo ja nyt hoksasin, että enhän mää osaa yhtään edes yhdistellä näitä! Mutta menkööt, tässä kivoimpia kuteita poikien ale-osastolta:
Kaikki kuvat Esprit.fi

En tiedä mikä siinä on, mutta mä en ikinä löydä ''tositilanteessa'' kaupoista mitään! Vaikka etsimällä oikein etsisin, en vaan löydä mitään. Varsinkaan alennusmyynneistä. Verkkokaupat onkin sitten juttu erikseen! Ne on mulle just sopiva vaihtoehto; ei tartte ravailla ahtaiden hyllyjen välissä, tuotteet on selvästi esillä ja saa rauhassa kotisohvalla katsella valikoimaa. Perrrfect! Henskulla on nyt ihan yhtäkkiä jääny kaikki vaatteet pieniksi ja nyt on loistava tilaisuus aloittaa isompien kuteiden hamstraaminen. Pitäähän sitä olla jotain päällepantavaa kun tyttö suuntaa tarhaan elokuussa, JAIKS!

Arvonnan voittajan mä oon jo arponut ja voittajaan ottanut yhteyttä, onnea vielä Annalle voitosta! :) Huomenna me mennään tutustumaan Hennin tulevaan hoitopaikkaan ja voihan haikeus ja jännitys! Wääää. Mä oon samaan aikaan tosi innoissani kun tiedän, että Hennula ihan varmasti nauttii päästessään leikkimään ikäistensä kanssa, mutta samalla fiilis on ihan surkea kun ajattelen kuinka paljon joudun olemaan erossa murusesta. Koko ajatus tuntuu tosi oudolta kun kaks vuotta ollaan kotona yhdessä vietetty. Mä oon siitä huolimatta ihan järkyn innoissani kouluun paluusta, hallelujah! On ollut ikävä niitä hommia. Varmasti samantyyppiset fiilikset on monella muullakin ja kyllähän se sitten taas siitä järkkääntyy, ainakin haluun uskoa niin. Huh, olipas kiva taas höpötellä Nyt suunnaksi sänky ja kauniit unet, ciao!


4 kommenttia:

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen