maanantai 22. helmikuuta 2016

#ARKI

Mä oon ollut aina sillä kannalla, ettei ole väliä kuvaatsä järkkärillä vai puhelimella, kuvan tunnelma on tärkein. Tai mulle se ainakin on tärkeä ja mä valitsisin ihan milloin vaan luettavakseni blogin, jonka kirjoittaja kirjoittaa mielenkiintoisesti ja värittää tekstiä ei-niin-laadukkailla puhelinkuvilla kuin blogin, jossa on pari nättiä kuvaa, mutta teksti on tönkköä. Uskoakseni mun blogi kuuluu tohon ekaan kategoriaan ja luotan siihen, että ne, joille mun kuvien tunnelma välittyy, jaksaa lukea ja kauniiden kuvien blogeille on sitten omat lukijansa. Siispä tässä teille muutama puhelinkuva kuluneilta päiviltä selityksineen!

Eilen oli rentoilupäivä ja sai hillua ihan missä vaatteissa halusi. Hennillä oli sellainen päivä, että kettusukat tuntui hyvältä hilluiluvaihtoehdolta!

Hensku askartelee paljon hoitopaikassaan ja meillä on kaikki laatikot täynnä näitä taideteoksia. Mä voisin joskus kuvata mitä kaikkea on kotiin roudattu! Viimeisin tekele oli pupunaamari josta pampula oli hyvin ylpeä. 


Perjantaina mä olin asshole mom ja vein pampulan rokotukseen. Tämä oli pampulan mielestä kauhea petos, mutta onneksi mukana oli Seppo-marsu joka lohdutti. Nämä rokotuksiinviemiset ois kiva delegoida jollekin muulle välillä etten mä ois se kökköpää. Hensku on kuitenkin fiksu ja ymmärsi aika nopeasti, että tämä on hänen parhaakseen ja auttaa pysymään terveenä ja niinpä petoskin oli unohtunut kun herättiin päikkäreiltä! Päikkärit nukuttiin miniminivauvan kanssa.

Peltorit päähän ja iskelmää soimaan. Tuo on niin hassu pieni tyttö! Henni viihtyi hyvän tovin kun sai kuunnella klassikoita ja leikkiä rauhassa. Pöllösukat jalassa tietty. Ja toisessa kuvassa mä vaan. Vähän räjähtäneenä jonkun päivän lopuksi. Snapchat on muuten essibambina! Siellä on yleensä aika paljon vitskoja. 


Meillä on tällä viikolla hiihtoloma ja kivaa tekemistä tiedossa. Sulkapalloa, retki Nuuksioon ja lettukestit nyt ainakin alkajaisiksi. Mä saan paljon energiaa kun tiedän, että jotain kivaa on tulossa. Ei sen tartte olla edes mitään kovin erikoista, vähän arjesta poikkeavaa vaan. Lastenohjelmat loppui juuri ja mun täytyy nyt palata junarataleikin pariin, meillä oli ennen pikkukakkosta hirveän jännittävä kidnappaustilanne tuolla radalla menossa. Ciao! 

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi! Ja oi miten ihanat sukat pienellä neidillä.. Minkä merkkiset sukat on kyseessä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Sukat on Ebaystä! :) Kuulemma löytyy myös Mamasta

      Poista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen