torstai 26. marraskuuta 2015

Let me introduce you, Bella Bambina 2.0!

Jokohan mä uskaltaisin hehkuttaa, että I'm baaack? Mä oon miettinyt bloggailua monelta kantilta; mikä siinä on alkanut tökkiä ja mikä ahdistaa ja huikamala ja mitämäänytteeeen. Blogi on aina ollut tosi henkilökohtainen ja se on tässä selvinnyt juuri siksi pröbleemäksi. Sellainen ei tunnu enää hyvältä. Tuntuu hyvältä, kun sain ajatukseni järkkäiltyä niin, että pysyn jatkossa jutuillani enemmän yleisellä tasolla. Tai siis no joo, tällä tarkoitan lähinnä kaikkea Henniin liittyvää. Pari aikaisempaa postausta, sinkkuudesta ja rintaimplanteista olivat suosittuja ja musta oli aivan ihanaa kun sain niistä positiivista palautetta eri sosiaalisten medioiden kautta! Ne on sillä henkilökohtaisuuden rajalla, mutta keikkuivat kuitenkin vahvemmin sillä puolella, että niistä tuntui hyvältä puhua. Allaoleva teksti kuvaa aika hyvin mun fiiliksiä; jos musta tuntuu, että jostain mun kokemuksista voi olla hyötyä muille, kannattaa antaa vaan kynän (tai näppiksen) viedä.



Ja entäs sitten kuvat, voi jessus sentään kun ahdistaa. Pari viikkoa sitten päätin, etten lisää Hennistä enää kasvokuvia someen. Mua on alkanut ahdistaa hitosti tää hullu maailma ja hullut ihmiset. Itkettää ja ahdistaa millaiseen paskamaailmaan mun lapsi on syntynyt. Maailmaan, jossa elää kaikenlaisia ihmissaastoja ja joiden kanssa joutuu luultavasti olemaan tekemisissä, kun näitä on tällä pallolla enemmän kuin uskoiskaan. Mä hermostun aika helposti ja pahat jutut jää mieleen pyörimään, mutta en halua antaa pelolle valtaa. Haluan jatkaa bloggailua, mutta pieni uudelleenharkinta aiheiden ja kuvien suhteen tuli tarpeen. Aah, ja heti kun sai uudet säännöt sanottua ääneen, taakka putosi harteilta! Jos jotain voin suositella bloggaamisen tuntuessa pakkopullalta, niin teepäs kuule kunnon tarkastelu sun blogihistorian suhteen ja ota aikaa. Hei, tästä blogimasisteluun liittyvistä vinkeistähän sais vaikka postauksen kasaan! Se tunne kun postausideat vilisee päässä, gotta love it

Tähän uuteen puhtiin vaikuttaa myös se, että mä sain VIHDOIN kotiin koneen ♥ Tää on niin herkkua! Samalla sain lisää tunteja päivään, koska nyt mä voin hoitaa mun kaikki työharkkajutut kotona, eikä turhia tunteja kulu työmatkoihin. Sellanen pieni catch up kuulumisista vois olla paikallaan, eiksniin? Onks jotain mitä te haluaisitte tietää?

Muthei, tästä starttas siis Bella Bambina vähän uusilla kujeilla, katotaan nappaako uudet aiheet teihin! Puspus! 



3 kommenttia:

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen