sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Rippijuhlat


Ciao! Me tultiin just äsken kotiin mun pikkuveljen rippijuhlista. Mä oon niin väsyny, etten keksi mitään kirjoitettavaa, joten kuvat saa puhua puolestaan. Tää postaus on ehkä hiukan turha, kun en jaksa edes höpötellä mitään sen kummempia päivästä, mutta tää on täällä ennenkaikkea muistona (ja pienenä koosteena) mulle tästä tärkeästä päivästä :)

Mulla ja Mikolla tuli heti kinaa kun yritettiin ottaa näitä asukuvia. Tää oli ainoa, jossa mulla ei ollut mitään tyhmää ilmettä :D 

En ehtinyt lakata kynsiä! :( 

Tässä näkyy juhlamekkoni vähän paremmin :) 


Kello on vasta kahdeksan, mutta mä meen nyt suihkun kautta nukkumaan. Tai siis pötköttelemään kahden muruseni kanssa sänkyyn. Henniä ei meinaan vielä ihan hetkeen nukuta... Huomenna neukkuun ja mökille, näkyillään!

7 kommenttia:

  1. Tuo voileipäkakku näyttää todella hyvältä!

    VastaaPoista
  2. Essi, oot upee! Kaunis nainen ♥ Ja Henni on niin söpösöpösöpö ♥♥

    VastaaPoista
  3. Noi herkut.... En-kestä-prkl!!! Aaaaa!! Nimim. Dietillä kärsivä.

    Ja nainen, sä oot täydellinen! <3

    VastaaPoista
  4. Niin ja Henni on syötävän suloinen!

    VastaaPoista
  5. Oli tosi hyvä postaus eikä mikään turha! :)

    VastaaPoista
  6. ihana postaus ja toi mekko - kuinka ihana! mistä oot tommosen ostanu?

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen