tiistai 16. huhtikuuta 2013

Kuvia lainakamerasta

Heipparallaa! Joku teistä ihanista lukijoistani pyysi minua jakamaan tänne kuvia, jossa minä hoidan Henskua. En varmaan ole näiden kahdeksan kuukauden aikana kertaakaan laittanut tänne blogin puolelle kuvaa jossa näkyis meitsi kunnolla tositoimissa, joten ehkäpä nyt olisi korkea aika! Minä olen yleensä aina se, joka kuvaa, joten mun pärstää on harvemmin täällä blogin puolella näkynyt. Nyt me saatiin kuitenkin Forssan mamman kamera lainaan, ja siellä vilahdin minäkin muutamassa kuvassa, mutta 99% kuvista oli kuitenkin otettu meidän pikkutiitiäisestä ;-) Tässäpä kuitenkin nyt anonyymin toiveen mukaan muutama kuva jossa minäkin olen :-)
Semmosia! Pari vikaa kuvaa on mun phonesta :-) Nyt kohti Lohjaa ja kenkäostoksille!

17 kommenttia:

  1. hensku on maailman sulosin lapsi! <3

    VastaaPoista
  2. Vooi kun Henni on suloinen<3 ja hänen äitinsä on tosi kaunis, ihania kuvia :) Voisit useamminkin laittaa itsestäsi kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitoksia! :> täytyis kyllä vähä useammin yrittää ikuistaa yhteisiä hetkiä Henskun kanssa, mutta mä tosiaan yleensä oon se joka kuvaa ;)

      Poista
  3. Hensku on söpö! Ja sä oot nii nätti:) En tiiä kaunistaako äiteys joitaki, mutta näytät tosi hyvältä!

    VastaaPoista
  4. Ootte niin ihanan näkösiä molemmat! :)

    VastaaPoista
  5. Ootte niin ihanan näkösii, molemmat:)

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi ja oot myös tosi kaunis<3
    Ja sun banneri on upee ! :)

    Käythän kattoon meiän blogin :) ?
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Oii miten ihania kuvia! Ja sä oot hirmu nätti! :)

    VastaaPoista
  8. Moikka :)

    Ihan pakko tulla kommentoimaan kun selailin sun blogiasi. :) Ihana kuulla että joku muukin äiti vielä imettää, tekee soseet itse ym. :) Noita äitejä tuntuu olevan niin harvassa (varsinkin nuorten keskuudessa!) itsekin olen saanut kommentteja että "miksi sä vielä imetät?" vaikka poikamme on vasta hippasen päälle 6kk. :) soseita ollaan maisteltu ja niit meneekin aika tahdilla, itse oon kans tehny iaon satsin pakkaseen :) kaupasta ollaan ostettu vaan välipalasose, eli hedelmä :) puurot teen kuumaan veteen :) Mä en nyt oikeastaan tiedä tän kommentin ideaa, mutta on ihailtavaa että hoidat pientäsi noin hyvin :) multa kovasti kysellään että miksi mä en ole jättänyt poikaani hoitoon että itse pääsisi viettämään iltaa, mutta ihmiset ei ymmärrä että sellainen ei enään kiinnosta! En voisi mitenkään jättää pientä mussukkaani hoitoon, että pääsisi itse illanviettoon...

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen