torstai 26. toukokuuta 2016

Summer Bucketlist

Mä en pahemmin harrasta bucketlistejä, mutta nyt tuli yllättävä tarve tehdä sellainen! Mä huomaan yleensä syksyisin että oho, kesä meni ja mää vaan möllöttelin kokoajan. Not this time! Muutama tavoite siis tähän väliin ja tsekkaillaan näitä sitten syksymmällä että miten meni noin niinku omasta mielestä. 

Vie pampula Robinin keikalle. Henni on aivan hullaantunut Robbariin ja mä huomasin, että kyseinen herra esiintyy Helsinki-päivän ilmaiskonsertissa 12.6 joten PAKKO mennä, hyvä tilaisuus!

Käy festareilla. Mä en oo ikinä ollu millään festareilla, mutta nyt houkuttais Ruisrock ihan sikana!

Rusketu. Ruskettuminen kuuluu mun kesään. Mulla on nätimpi olo kun oon saanu vähän väriä ja hei, auringosta saa energiaa!
Nauti mökkeilystä oikeesti. Mä viihdyn mökillä tosi hyvin, mutta liian usein puhelin saa mun huomion. Tavoitteena laittaa kännykkä syrjään ja keskittyä olennaiseen. 

Opettele grillaamaan. Mun isi on aina hoitanut grillaamisen mutta nyt on mun vuoro! Tavoitteena kans oppia tekemään jotain uusia kevyitä grilliherkkuja, meillä kun tuppaa aina olemaan niitä ihan samoja kesästä toiseen. 

Tee retki Suomenlinnaan. Mä en oo koskaan ollu siellä niin tänä kesänä mää aion mennä! 
Kuvituksena oli viime kesän kuvia. Ei jestas mä voisin itkeä, niin kovasti haluaisin taas päästä reissuun! Ja nimenomaan Havaijille. No, sinne ei päästä Hennin kanssa vielä vuosiin, vaikka Henni omasta kissarahapussistaan aina tarjoutuukin antamaan matkarahaa. Mä oon selittäny, että kun äippä tekee ahkerasti töitä, niin sitten me päästään reissunpäälle. Pampula hyväksyy tämän ja siihen asti me haaveillaan kaikesta, mitä tulevalla matkalla tehdään! Hennillä on ekana mielessä snorklaus, kun mä oon kertonut jännistä asioista joihin voi veden alla törmätä. 

3 kommenttia:

  1. SIIS MITÄ ET OO KOSKAAN OLLU SUOMENLINNASSA. Olen syvästi järkyttynyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, se on aina jääny vaan ajatuksen tasolle!! :D Mutta ei tälläkertaa!

      Poista
  2. oon niin kade tosta teijän mökistä!!

    VastaaPoista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen