tiistai 5. elokuuta 2014

Äipän biitsilook

Vielä on kesää jäljellä ja sitä rataa. Hellepäivistä ollaan saatu nauttia erityisen paljon, mutta senhän te olette varmasti jo huomanneetkin. En päässyt haluamaani kesäkuntoon ja ylimääräiset makkarat jokapuolella kehoa kummittelevat varsinkin silloin, kun pitäis lähteä rantaveteen läpsyttelemään taaperon kanssa. Ongelmaahan ei olisi, jos osaisin kantaa niitä ja raskausarpiani ylpeänä, mutta kun en osaa. Oon ihan oikeesti sitä mieltä, että on ihan sama millainen kroppa sulla on, mutta näytät kerrassaan mahtavalta jos oot itsevarma. Mutta koska mä en ole, mun on pakko verhota ne ylimääräiseni jotenkin piiloon. Yks hyvä pelastus rannalle on ihanan näköinen sarong!
Bikinit HerSecret | Sarong HerSecret | Sormukset Glitter

Omani klikkasin HerSecretiltä ostoskoriini tilaisuuden tullessa eteen. Mulla on sama kans leopardikuosisena ja kesän lipuessa pikkuhiljaa ohi mä oon jo mielessäni yhdistellyt näitä ihanan isoja huiveja erilaisiin syksyasuihin. Ehkei ihan vielä kuitenkaan mennä syksyyn asti. Nautitaan nyt näistä kuumuuksista vielä hetki jos toinenkin! Ja nauttikaa kans mun awkward-poseerauksista! Mun paikka vaan selvastikin on kameran toisella puolen, siitä ei pääse mihinkään :D Mut eiks se niin ole, et mitä enemmän mä uskaltaudun kameran eteen, sitä varmemmaks se olo siinä myös tulee? Enpä tiiä, täytyy laittaa tää teoria testaukseen!

Postaus sisältää yhteistyökumppanin tuotelinkkejä
Ps. Tää postaus on omistettu Annalle! :D

18 kommenttia:

  1. Ihanasti sanottu tuo, että oli millanen kroppa tahansa niin itsevarmana näyttää hyvältä! Tiedän tosi monia isokokoisempia naisia, jotka ovat ällistyttävän upeita, koska ovat juurikin itsevarmoja. Toivottavasti oma itsevarmuutesi pääsee vielä valloilleen, sillä näytät tuossa biitsilookissa aivan upealta! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana! :) sä näytät niiin upeelta <3

    VastaaPoista
  3. Nää kuvat on tosi upeen näköset, ei poseerauksessa ole mitään vikaa :) ! Itseluottamus kasvaa vain sitä ajatusmaailmaa opetelemalla! Näytät upelta, terveeltä nuorelta äidiltä :) ! Nauti kesästä ja näistä helteistä täysin rinnoin kun pystyt nauttimaan terkuin toimistossa koko kesän istunut katkera kalkkilaivan kapteeni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on niin ihanaa, että mulla on sun kaltaisia lukijoita! Tää kommentti piristi kovasti, KIITOS! ♥

      Poista
  4. Sä oot upee <3 Ja mä tiiän ton itsevarmuus jutun, mulla on ihan sama! :/
    Ja heh kädessä invisibobble ;) Mitä oot tykänny niistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ sä oot upee! Ja oon kyllä tykänny näistä! :)

      Poista
  5. Vitsi miten ihanat bikinit!! Vieläpä niin pirteen väriset ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl ihanan pirtsakat ♥ mun kaikki muut biksut taitaa olla mustia... Oon huono käyttää värejä :D

      Poista

© Bella Bambina 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis - Jemina Immonen